Vill du vara med och göra skillnad?

Vill du vara med och göra skillnad? Vill du vara med och påverka det förbundet gör för pokerns framtid i Sverige? Det viktiga är inte din tidigare erfarenhet av ideellt arbete utan vi har märkt att det är glöden att vilja vara med och förändra som gör dig till en perfekt kandidat.

10339710_993857693973783_3904314858218575161_n

Just nu söker valberedningen med ljus och lykta efter eldsjälar runt om i landet som vill vara med i Svenska Pokerförbundets styrelse och hjälpa till i arbetet att förändra framtiden för Sveriges pokerspelare och klubbarna runtom i landet. Styrelsen arbetar även med årets Poker-SM Live och Online och sköter upphandlingarna kring dessa. Som en del av styrelsen får du chansen att vara med och påverka utformningen kring dessa mästerskap.

Arbetet i styrelsen är otroligt givande och ett sätt för just dig att få vara med och påverka. Som styrelsen är uppbyggd nu så arbetar vi i mindre grupper vars ansvarsområden kretsar kring pokerklubbar, SM, politik och informationsflödet. Man får själv bestämma vart man vill lägga sin energi och fokus och du är självklart välkommen att arbeta med de frågor du vill. Vi har cirka fyra styrelsemöten per år och det löpande arbetet sker genom kortare möten via Skype eller diskussioner via en sluten Facebook-grupp. Har ni några fler frågor om hur styrelsens arbete fungerar eller annat så tveka inte att höra av er till någon av oss. Antingen via våra personliga mail (finns under “Styrelsen”) eller på info@svenskapokerforbundet.se.

Ditt engagemang behövs för Pokersveriges framtid!

Maila förslag på namn till valberedning@svenskapokerforbundet.se eller ännu bättre, nominera dig själv! Glöm inte att skicka med kontaktuppgifter.

Vi hörs!
Lina Olofsson, ordförande Svenska Pokerförbundet