SM-vinnare

Så är då genomgången klar från söndagens första två turneringar, freerollen och lowrollern.
Alla vinstberättigade var tyvärr inte bekräftade medlemmar i förbundet, så resultatlistan har fått ändrats.

Vi börjar med SM-disciplinen Lowroller. Där är segraren inte medlem i förbundet, vilket innebär att 2Slimy4U är vår förste Svenske Mästare Online 2018, grattis!

Segraren i Freerollen, JohanJoze_J, är medlem och vann en biljett till PSMO Main Evemt den 29 april 19.00, grattis!
Sen skulle nästa 4 ha en biljett till sidoeventen. Plats 2-5 hade vi bara en bekräftad medlem, så vi fick gå lite längre ner i resultatlisten.
Följande medlemmar har vunnit varsin $55-biljett:
Varsam
Nizze888
Saqqaq
Ason1965
Grattis till er 4 också!

Nu laddar vi om för kvällens drabbningar, vi kör Deepstack 19.00 och PLO Hi/Lo 20.00. Inköp till dessa är $50+5. Dessa två turneringar är dessutom med i en leaderboard. Vinnaren av den rankingserien får ett paket till WSOP 2018, Crazy Eight-eventet!

Lycka till och glöm inte att ni måste vara medlem i Svenska Pokerförbundet 2018 för att kunna titulera er Svensk Mästare!
Dra iväg ett mail till medlem@svenskapokerforbundet om ni är osäkra på om ni betalat i år eller om ni vill meddela ert pokeralias på 888-poker.