Bortskänkes: €3560!

Jo, det stämmer! Fast ni får jobba lite för att få ta del av pengarna. Eftersom det är vi i Svenska Pokerförbundet som addar dessa priser, är kravet att du måste vara medlem i förbundet för att kunna ta del av priserna.

Poker-SM Online spelas på Unibet 18 oktober – 8 november, spelschema finns här: http://svenskapokerforbundet.se/2020/06/18/poker-sm-live-och-onlineinformation/

Har du inget konto på Unibet? Skaffa ett här:

Om du vinner Main Event Poker-SM Online eller kommer tvåa, får du ett inköp till Main Event (värde €550/st) Poker-SM Live 2020, spelas i slutet av november.
Kommer du trea i main Event, får du ett inköp till ett av sidoeventen under Live-SM, värde €330.
Kravet vi har på dig, förutom att spela bra, är att du ska vara medlem i Svenska Pokerförbundet senast kl. 21.00, 8 november 2020.

Vi kommer även ha en rankingserie under Poker-SM Online.
Rankingserien gäller event 2-11 och här addar vi följande:
Vinnaren av rankingserien får ett paket till Main Event Poker-SM Live 2020, värde €1250. Paketet innehåller inköp till Main Event samt 4 nätter i dubbelrum på Hilton.
De som lyckats komma på plats 2-10 i rankingserien, gör upp i en frirulle. Vinnaren där får ett inköp till Main Event (värde €550) och tvåan får ett inköp till något av sidoeventen, värde €330.
Kravet vi har på dig, förutom att spela bra, är att du ska vara medlem i Svenska Pokerförbundet senast kl. 21.30, 18 oktober 2020.

Och en grej till: Vinn din egen avatar på Unibet!

Dessutom launchar vi en kampanj som startar nu på måndag 29/6 med ett avslut den 27/7 där vi lottar ut en egen avatar på Unibet. Vi drar en vinnande medlem i en livestream på Seat Opens Twitchkanal och den vinnaren får alltså en helt unik avatar som gäller för alltid på Unibet. Men bara om du är medlem i Svenska Pokerförbundet!

Så vänta inte med att bli medlem så du glömmer det, bli det redan nu!