Willliam Karlsson från Bruket tar hem Svepof20! på Paf

Fredagen 17:e maj fyllde som bekant Svenska Pokerförbundet 20 år och som en del av ett längre firande bjöds det på en mycket fin turnering hos Paf, en av svensk pokers viktigaste partners, där vinnaren vann ett unikt paket till årets Poker-SM Live i Bratislava.

William Karlsson blev den som till slut stod som ensam herre på täppan, med en gnutta tur och mycket skicklighet tog han hem det åtråvärda paketet värt €1600.
Läs intervjun med William här: svenskapokerforbundet.se/2024/05/21/jag-ar-sa-jakla-bra-pa-poker/

Kvala in till SM med Paf poker
Spelbolaget Paf startade firandet av ”Svepof 20 år” med att sätta upp en online turnering med €5 i inköp där 65 unika spelare totalt fick till över €1400 med rebuys och add-ons.
Varje tisdag erbjuder Paf SM kval till sidoeventen, du hittar SM-schemat på www.pokersm.com, där kvalen har en garanti på €350 och kostar €20 i inköp.
Dessa roliga kval spelas som Mörkpoker vilket man som spelare inte är bortskämd med att få spela online – vi rekommenderar att ta ett skott eller två.
Vinner man flera kval kan dessa användas som inköp till andra turneringar!

Ny chans till ett unikt paket 26/5
Söndagen den 26:e maj står Unibet som värd för ytterligare en turnering i firandet av Svepof 20år!
Vi startar 20.00 och upplägget är den samma som tidigare, €5 i inköp och ett paket värt €1600 i GTD. Paketet innehåller:
-4 nätter för 2p inkl. frukost, Crowne Plaza Bratislava
-1 inköp till Poker-SM Main Event
-1 inköp till Svepof 20! turnering på plats i Bratislava
-Exklusiv SM Merch

Kristoffer Bergvall, Head of Poker Unibet
Vi på Unibet har alltid vurmat för den svenska pokercommunityn, det har vi visat genom att arrangera Poker-SM Online tillsammans med Svepof under flera års tid med olika funktioner för att göra pokersittningen rolig för spelarna. Det har bjudits på rakefria turneringar och vinnarna i olika SM discipliner har fått egna avatarer som bragging rights.

Vi har även varit aktiva partners till Poker-SM Live och skickat många spelare varje år – många SM vinnare kommer från våra kval.
Den här turneringen är ett roligt initiativ och för oss är det självklart att fira Svepof när vi kan! Grattis Svepof!

Där hör ni – Unibet skickar vinnare till SM alltså!

Svepof lottar ut SM-merch
Bland de 20 första som reggar sig till turneringen, och som spelar den, lottar vi ut SM-merch – så skynda skynda!
Senast lottade vi även ut SM kepsar samt böcker skrivna av Robert Lux, även kallad Dödarn, om en av Sveriges värsta bedragare inom spel och dobbel.
Vi lottar ut mer sådant under vår livestream hos grabbarna på Value Town, du hittar kanalen på www.twitch.tv/thevaluetown

Vi syns!