Svepof20 + SM-kvalvecka!

I kväll, söndag 26/5 kl. 20.00, fortsätter firandet av Svepof20!

Det gör vi med en turnering på Unibet. €5 i inköp och ett paket värt €1600 i GTD. Paketet innehåller:
-4 nätter för 2p inkl. frukost, Crowne Plaza Bratislava
-1 inköp till Poker-SM Main Event
-1 inköp till Svepof 20! turnering på plats i Bratislava
-Exklusiv SM Merch

Kristoffer Bergvall, Head of Poker Unibet
Vi på Unibet har alltid vurmat för den svenska pokercommunityn, det har vi visat genom att arrangera Poker-SM Online tillsammans med Svepof under flera års tid med olika funktioner för att göra pokersittningen rolig för spelarna. Det har bjudits på rakefria turneringar och vinnarna i olika SM discipliner har fått egna avatarer som bragging rights.

Vi har även varit aktiva partners till Poker-SM Live och skickat många spelare varje år – många SM vinnare kommer från våra kval.
Den här turneringen är ett roligt initiativ och för oss är det självklart att fira Svepof när vi kan! Grattis Svepof!

Som ni vet vid detta laget, spelas det SM-kval tisdag-torsdag:
PAF på tisdagar, Unibet på onsdagar och Coolbet på torsdagar, mer info om dessa turneringar på svenskapokerforbundet.se/2024/05/22/kvalen-till-sm-i-full-gang/

Stöd gärna Svenska Pokerförbundet genom att bli medlem: svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/