Sista chansen till €1600-paket!

Unibets SM paket hamnar i Borlänge!
Stort grattis till SmellMyNutz som bingar in Unibets unika paket till årets Poker-SM värt €1600 i söndags.

Greger tar med sig sin bättre hälft till Bratislava och det innebär att vi kommer att få se det välbekanta paret Ninni och Gregoryz under Poker-SM Live, kul!

Ytterligare en chans att vinna ett exklusivt paket värt €1600 finns nu på söndag när Coolbet också levererar en turnering där det garanteras:

-Boende för 2p på Crowne Plaza inkl frukost, 4 nätter
-Inköp till Main Event, 1p
-Inköp till Svepof turnering på plats i Bratislava, 1p
-Exklusiv SM merch

Inköpet är endast €5 och du får göra unl. rebuys och en add-on!
Det finns inget roligare som händer på söndag, boka kvällen från 20.00 och framåt.

Sverigechefen för Coolbet, Petter Lundmark:
”Nu när Svepof fyller hela 20 år det självklart för oss att ställa upp med det vi kan, vi börjar med en turnering där vi garanterar ett fint paket och följer upp det med ytterligare smällkarameller inom kort.
Vi är alltid glada att få vara med när det planeras roligheter för svensk poker.
Stort grattis Svepof och du som pokerspelare – se till att bli medlem i Svenska Pokerförbundet.”

Stort tack till Coolbet som återigen ställer upp för förbundet.

Vilken legend vinner det sista €1600 paketet månntro?