Bokbeställning

Nu kan du som medlem i Svenska Pokerförbundet köpa boken All-in – Fredrik Nygård, Nordens värsta gambler och bedragare, skriven av Robert Lux, till ett bra pris, endast 220 kr inkl frakt (Rekommenderat pris är ca 269 kr exkl frakt). Genom ditt köp stöder du Svenska Pokerförbundet lite extra, tack!

Författaren Robert Lux egna ord om arbetet med boken:
”Fredrik Nygård var de svenska spelkretsarnas levande mardröm. Aftonbladet kallade honom ”pokersveriges mest hatade man” – och det med gott fog efter att ha blåst över femhundra personer på tjugofem miljoner kronor samt ett hundratal företag på lika mycket.
Arbetet med spänningsbiografin All-in påbörjades redan 2012 och baserar sig på hundratals timmar av intervjuer med Fredrik. Boken är skriven för att varna folk för personer som Fredrik, för att ge en djuplodad inblick i vad som sker i skallen på en extrem speltorsk, men framförallt för att visa att det alltid finns en väg ut ur spel, oavsett hur långt nere man än är.
Observera att Fredrik INTE får några pengar för denna bok. Hans andel går oavkortat till sjutton av de offer som han ännu är skyldig pengar.

Även Dan Glimne, vår först invalda medlem i Swedish Poker Hall of Fame, har skrivit lite om boken:
”Nordens värsta gambler och bedragare’ är motvilligt fascinerande och berörande – man häpnar över vilka mentala avgrunder som döljs inom oss människor, rycks med i spelscenerna och kasinointeriörerna, och sträckläser boken!”

I samband med att du beställer, betalar du in 220 kr till oss, ange bok + ditt namn som meddelande.
Betalningsalternativ:
Swish: 123 476 23 81
Bankgiro: 5249-6452

När vi fått din beställning och betalning, kommer din bok att skickas. Det är förlaget som skickar ut boken, vilket innebär att ditt namn och din adress delas med dem.