Ta dig till Malta gratis med Betsson!

Nu på söndag kan alla som är medlemmar i Svenska Pokerförbundet vinna ett paket till SM på Malta helt gratis på Betsson!

Klockan 20:00 drar frirullen igång och är du inte redan medlem kan du bli det enkelt och smidigt bli HÄR.

OBS! Tiden är alltså ändrad sedan utskicket där det stod 19.00. Vi ber om ursäkt för eventuellt strul detta medfört.

Observera att man måste ha blivit medlem innan turneringen startar för att kunna vinna några priser!

Turneringen hittar ni i turneringslobbyns på Betsson och den heter Live-SM uppvärmning (turneringsid: 9860939). Om du är medlem i förbundet har du fått ett mail med lösenordet till turneringen. Blir du medlem innan turneringen startar på söndag så kommer du också att erhålla lösen.

Fyra spelare från Svenska Pokerförbundets styrelse kommer att vara med och slår du ut någon av oss så vinner du en steg 2-ticket till subsattarna till Live-SM.

Styrelsen spelar under nicken:
Ripsson_
SvePof_Hogge