Årsmöte 2019

Så är datumet spikat för årsmötet 2019, det blir den 3 mars kl. 11.00.
Tanken var först helgen innan, men då råkar det vara Kings of Tallinn. Vi beslöt därför skjuta på årsmötet en vecka eftersom det verkar som många ska till Tallinn. Och vi vill ju ha massa medlemmar på vårt årsmöte!
Vi kommer hålla mötet på hotell Scandic Continental, Vasagatan 22 i Stockholm.

Vill ni komma i kontakt med valberedningen, antingen om ni har förslag på styrelsemedlem eller om ni själva vill vara med, maila till svepofvalberedning@gmail.com.

Vi kommer bjuda på lunchtallrik, så det är föranmälan som gäller! Senast 16 februari måste vi veta om ni kommer. Skicka ett mail till medlem@svenskapokerforbundet.se om du vill närvara! Säg gärna till om du behöver specialkost.

Handlingar kommer läggas upp på http://svenskapokerforbundet.se/dokument/handlingar/

Motioner till årsmötet ska ha inkommit till oss senast den 11 februari 2019. Maila dem till info@svenskapokerforbundet.se

Glöm inte att betala in medlemsavgiften för 2019 om du vill ha rösträtt på årsmötet!

Varmt välkomna!