Gott nytt 2013!

Hej kära medlemmar!

Å hela styrelsens vägar vill jag önska er en god jul och ett gott nytt 2013!

2012 har varit ett bra år för Svepof. Vi har haft ett lyckats SM såväl live som online, vi har haft en mycket välfungerande styrelse och det känns som att förbundet är på rätt köl igen efter de tuffa år som varit. Tack igen till alla ni som var på Malta! Det var kul att lära känna så många av er.

Vi kommer att börja det nya året med att skicka ut en kallelse till nästa årsmöte och hoppas på lika stort engagemang från er medlemmar som det var förra året! Vi har fått in över 600 medlemmar till förbundet i år och Svenska Pokerförbundet behövs. Inte allra minst nu när det gäller att hjälpa våra medlemmar kring skattefrågorna 2008-2011. Där har vi fått fantastisk expertishjälp av den renommerade advokatbyrån Mannheimer Swartling.

Ett starkt förbund kan även hjälpa de ideella klubbarna där ute i landet som drivs av eldsjälar. För oss i styrelsen känns det som en stor hjärtefråga att dessa ska kunna bedriva sin verksamhet helt lagligt precis som det är med bridge och schack.

Tack för i år och god fortsättning!

Lina Olofsson
Vice ordförande