Ordföranden har ordet!

Svenska Pokerförbundets styrelse har idag accepterat ett bud från PokerStars gällande Poker SM Online 2013 & 2014.

PokerStars vill fortsätta att satsa på förbundet, svensk poker och det har dom visat genom att ge ett bra anbud till styrelsen.

Vi är överens om ett 2 års avtal som genererar kapital till förbundet och förbundet får en seriös partner som kan skapa många värden för våra medlemmar på sikt.
Bägge parter får nu arbetsro, gällande Poker SM Online, kommande 2 åren och kan fokusera på att promota mästerskapen i god tid och genom olika kanaler.

PokerStars har för avsikt att genomföra årets mästerkap i slutet på april vilket innebär att mer information om eventen och exakta datum kommer att presenteras inom kort av dom.
Övrig information kommer från förbundets sida kommer att presenterats efter årsmötet den 16/2.

Mauritz Altikardes, ordförande Svepof