SM-freeroll för lojala medlemmar 17/4

Som ett startskott inför kommande online-SM anordnas nu en freeroll på Pokerstars för alla som varit medlemmar 2012 men som också löst nytt medlemskap för 2013, vi vill tacka för det visade förtroendet genom att dela ut lite biljetter till online-SM. På spel står alltså fem inköp till main event i online-SM 2013 men det utgår också bounties på alla styrelsemedlemmar, du får en $22-biljett för varje styrelsemedlem du slår ut. Detaljerna för turneringen är som följer:

Namn: SvePof – medlemsturnering till SM

Turneringsflik: Regional / Privat

Dag och tid: 17/4 21.00

Prispool: Fem biljetter till main event i online-SM 2013

Bounties: $22-biljetter på nicksen Turkosh, unixangel, Koivulainen, Bjoelle, Hogge75 och ripsson28

Turneringen är lösenordsskyddad, för att få tillgång till den se till att lösa medlemskap för 2013 innan kl 20.45 på onsdag 17 april om du inte gjort det redan och maila sedan rickardp@svenskapokerforbundet.se så får ni ett mail i retur med lösenordet.

Notera att för att vinna SM-platserna krävs det att du har varit medlem 2012 och även betalat för 2013, visar det sig att någon som inte fullgjort kraven vad gäller medlemskap vinner ett paket tillfaller detta paket den spelare närmast i prisstegen som fullgjort kraven. Självklart måste själva registreringen av medlemskap för 2013 vara gjord senast vid late reg-periodens slut, ha i åtanke att det krävs en del arbete från vår sida så om ni tänker spela se då gärna till att klara av denna del av processen i god tid innan turneringens start.

Helt nya medlemmar för 2013 kommer dock inte att gå obemärkta förbi, vi kommer att köra freeroll-SM senare i veckan som är öppen för såväl nya som gamla medlemmar. Mer information om den kommer om en dag eller två, håll ögonen öppna.

Stort lycka till nu och väl mött under online-SM!