Dags för poker-SM Online!

pso16_01

Nu på tisdag 24 maj startar Poker-SM Online, ett samarbete mellan PokerEvent AB och Svenska Pokerförbundet, på 888poker!
19.00 är det dags för Svenska Pokerförbundets medlemsfrirulle där man kan vinna en plats i Poker SM Live, värde 750€!
19.30 startar en $6-satellit till main event, unlimited rebuys + add-on, 2 platser garanteras!
Lowrollern i årets Poker-SM online startar 20.00, inköp $25+2.

Ni ser, en riktig rivstart av Online-SM som håller på fram till och med måndagen den 30/5. Komplett spelschema finns på www.pokersm.com.

Kval till SM-turneringarna kommer finnas också. Det är stepvarianten som 888Poker har, med inköp så lågt som 1 cent.
Vi kommer under SM-veckan lotta ut priser till medlemmar i Svenska Pokerförbundet som spelar de olika disciplinerna, se till att hålla utkik på Facebooksidorna som tillhör Poker Event och SvePof.
Dessutom kommer vi att ha en rankingserie där vinnaren får priser till Live events, mer info presenteras löpande på www.pokersm.com!

Är du inte redan medlem? Se till att vara det innan vi drar igång för att inte missa de fina priserna.
Dessutom ska du vara medlem i förbundet för att kunna få en titel i Poker-SM!

Bli medlem via Swish >>
Bli medlem via PayPal >>