LIVE-SM 2018 spelas 29/8 – 2/9 i Tallinn!

Puerta_de_Viru,_Tallinn,_Estonia,_2012-08-05,_DD_11

Efter det positiva uppsvinget med årets LIVE-SM i Tallinn, har Svenska Pokerförbundet och Pokerevent Sweden kommit överens om att förlänga samarbetet för LIVE-SM 2018. Parterna är överens om att nästa års LIVE-SM kommer spelas 29/8 – 2/9 och platsen kommer återigen vara i Tallinn.

– Vi är nöjda med avtalet och Tallinn var väldigt uppskattat av spelarna detta år. Arrangörsbiten har varit i toppklass sista åren, så vi hoppas att nästa års LIVE-SM ska locka ännu fler spelare, säger Daniel Olsson, Svenska Pokerförbundet.

– Jag är glad att Pokerevent fick förnyat förtroende. Vi har utvärderat årets LIVE-SM ihop med förbundet för att göra 2018 års SM ännu bättre. Båda parter är nöjda att ha kommit överens så här tidigt så vi kan sätta igång med kval på olika klubbar redan nu, säger Mauritz Altikardes, Pokerevent Sweden.