Marsrankingen på gång!

Fortsatt samarbete med 888 Poker i rankingserien med start nu på söndag, 4 mars, onlineserien där vi addat flera Online-SM inköp samt kommer lotta ut diverse pokerprylar till de som spelar oavsett placering. Serien spelas varje söndag i mars (4, 11, 18, 25).

Kravet för att vinna några adderade priser är såklart ett medlemskap i Svenska pokerförbundet med 2018 års medlemsavgift betald. Betalning ska vara förbundet tillhanda senast 1 vecka efter att spelaren spelat sitt första event. Ni som inte skickat in ert nickname på 888-poker till oss, gör det för att inte gå miste om extravinsterna! Vi behandlar alla nickname, precis som vårt medlemsregister, med sekretess. Vi sprider inte era namn vidare!

Inköpet varje söndag kostar $11 med start 19:00 med 45 min latereg.

Lösenord till turneringen: marsian

Efter varje turnering tilldelas extrapoäng baserat på placering, samt att poäng utdelas även för deltagande enligt följande:
1p till sista plats.
2p till näst sista osv.
Dubbla poäng på finalbord.

Efter alla fyra deltävlingar vinner topp sex:
1-3 Online-SM Maine Event inköp $165 (29 april)
4-6 Online-SM sidoevent inköp $55

Har du inget konto på 888? Klicka här!
888poker-logo