Omgång 3 i rankingen färdigställd!

Ännu en söndag till ända och ännu en rankingturnering att summera.
Många blev förvånade när en litauer var med och spelade söndagens rankingturnering för Svenska Pokerförbundets medlemmar.
Nu är det så att vi i förbundet har medlemmar bosatta utomlands, så om detta är en medlem eller icke ska vi låta vara osagt. Alla har fortfarande inte meddelat oss sina nicknames på 888-poker. Gör man inte det, kan man inte vinna de addade priserna, vilket land man än kommer ifrån.
Angående medlemskap, från stadgarna, kapitel 3:
Ӥ 2 Ordinarie medlem
Ordinarie är varje myndig person med svenskt medborgarskap eller som är folkbokförd i Sverige och har erlagt medlemsavgift för innevarande år.”

Nog om detta, nu till resultatet. Här ser ni Topp8 efter 3 omgångar:

RankMars2018_Omgång_3_Topp8

Hela listan finns här: RankMars2018_Omgång_3

33 startade i omgång 3, några nya vilket innebär att vi nu har haft 51 startande i marsrankingen. 32 av dessa är bekräftade medlemmar i förbundet. Skicka ett mail till medlem@svenskapokerforbundet.se där du anger ditt namn och ditt pokeralias på 888-poker.
Det är bara bekräftade medlemmar som kan du kan ta del av de addade priserna. Vi behandlar alla nickname, precis som vårt medlemsregister, med sekretess.

Nu på söndag, 25/3, kör vi den sista omgången i mars, lösenord till turneringen: marsian
Efter alla fyra deltävlingar vinner topp sex:

1-3 Online-SM Maine Event inköp $165 (29 april)
4-6 Online-SM sidoevent inköp $55

Dessutom en massa utlottningar av fina priser efter omgång 4.

Lycka till allihopa!