Väntan är snart över, PSMO är här!

Nu på söndag, 1 april 19.00, drar vi igång Poker-SM Online 2018 på 888-poker för alla våra medlemmar.
Tänk på att du ska vara betalande medlem (eller hedersmedlem) för 2018 innan du spelar något av eventen!
Turneringarna hittar du under fliken Restricted i pokerklienten. Varje dag spelas garantisatelliter till Main Event och alla $55-turneringar!
Vinnaren av Main Event får förutom titeln Svensk Mästare, även ett  paket till 888 Live Barcelona!
5 av SM-disciplinerna ingår i en leaderboard, där vinnaren får ett paket till WSOP 2018, Crazy Eight-eventet.

Spelschemat (klicka på bilden så ser du bättre…):
PSMO2018

Det är bara bekräftade medlemmar som kan du kan ta del av de addade priserna samt kunna titulera sig Svensk Mästare 2018.
Skicka ett mail till medlem@svenskapokerforbundet.se där du anger ditt namn och ditt pokeralias på 888-poker, om du inte redan gjort det förstås. Vi behandlar alla nickname, precis som vårt medlemsregister, med sekretess.

Det ryktas att vinnaren av Main Event WSOP 2014, Martin Jacobson, kommer delta i Online-SM…

Har du inget konto på 888? Klicka här!
888poker-logo
Poker-SM Online 2018 – ett samarbete mellan Svenska Pokerförbundet, Pokerevent Sverige och 888-poker.