Första PSMO-dagen är över, men ändå inte…

SM-månaden drog igång med en freeroll för våra medlemmar. Tyvärr är inte alla uppe i toppen bekräftade medlemmar i Svenska Pokerförbundet.
Så ni som vet med er att ni inte mailat in era nicknames på 888-poker till oss, gör det! Maila till medlem@svenskapokerforbundet.se.

Vad gäller lowrollern som också spelades i söndags, får vi avvakta med resultatlistan, även där behöver vi få in bekräftelse från några av topplaceringarna. Samma mailadress som ovan!

För övrigt en påskhelg med många som betalat in sin avgift och väntar på sina medlemskort. Här ser ni dem, strax innan avfärd till den gula brevlådan.
DSC_0204

Vi har även en hel del medlemmar som vi inte har adress på. Ni kan maila in era adresser till samma mail som ovan.

Nu laddar vi om för nästa söndag, då vi kör Deepstack 19.00 och PLO Hi/Lo 20.00. Inköp till dessa är $50+5. Då ska ni som vunnit tickets till sidoeventen ha fått dem!