SM-rapport dag 1

Det blev deltagarrekord i Poker-SM redan i första disciplinen! Antalet deltagare i Sviten blev 87 st!
Segrare blev till slut Martin Viklund, ett stort grattis från Svenska Pokerförbundet!

Vinnaren i Pine Open Face Chinese får vi återkomma till.

Till er som registrerade er igår, nu finns medlemskorten att hämta hos oss vid ingången till spellokalen. Vi är på plats från ca 11.00.
Efter att gått genom alla inbetalningar, skrivit in registrerade medlemmar i registret och printat ut 89(!) nya medlemskort, kunde jag till slut lägga mig strax före 03.00. Ber om ursäkt redan nu om jag i tröttheten råkat stava fel på era namn, nytt kort fixas i så fall.

Varmt välkomna till dag 2 i Poker-SM Live. I dag spelar vi följande turneringar:
12.00 Main Event dag 1 A (SM-disciplin)
14.00 Pot Limit Omaha (SM-disciplin)
19.00 Deepstack Texas
24.00 Midnight Madness
Dessutom 23.00 är det välkomstdrinkar i baren!