Årsmöte 14 mars 2021!

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE 2021

Söndagen den 14 mars, 2021, kl. 13.00

P.G.A. rådande pandemi och begränsningen om allmänna sammankomster kommer årsmötet för Svenska Pokerförbundet i år genomföras digitalt med hänvisning till Lag om fortsatt giltighet av lagen (2020:198) om tillfälliga undantag för att underlätta genomförandet av bolags- och föreningsstämmor.

Svenska Pokerförbundet bjuder in till årsmöte söndagen den 14 mars kl. 13.00. På grund av coronasituationen kommer det i år hållas digitalt via Teams. För att säkra upp att röstningsprocessen går rätt till kommer vi använda oss av rösträkningsappen Percap som kopplas till ditt bank-id.

• Tidigare år har medlemmar som velat närvara på årsmötet kunnat lösa sitt medlemskap i samband med årsmötet. I år kommer det inte att vara möjligt, utan endast medlemmar som erlagt sin medlemsavgift samt anmält sig senast den 1 mars 2021 kommer ges möjlighet att rösta under årsmötet.
  • Medlemmar som vill lämna in motioner skall senast den 1 mars 2021 inkomma med dessa via e-post till info@svenskapokerforbundet.se. Märk ämnesraden med ”Motion”.

Vid frågor vänligen kontakta info@svenskapokerforbundet.se.

Har du glömt att förnya medlemskapet för 2021 så gör man det enklast via www.svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/.

Vi hälsar alla medlemmar välkomna till årsmötet.

Svenska Pokerförbundet

Anmälan till det digitala årsmötet skall göras med e-post senast 1 mars 2021 till info@svenskapokerforbundet.se

I anmälan behöver vi:

– För och efternamn
– Fullständigt personnummer då röstningen görs via appen Percap med bankID. Mer info om PerCap >>
– Mailadress som är kopplat till Teams. Mer info om Teams >>

I samband med anmälan godkänner man enligt GDPR-lagen att Svenska Pokerförbundet samlar in dessa uppgifter.

Anmälan skall vara oss tillhanda senast den 1 mars 2021.

INFORMATION FRÅN VALBEREDNINGEN

Vill du vara delaktig av att påverka situationen för svenska pokerspelare, arbeta för pokerns framtid för svenskar, arbeta för en hållbar spelmarknad gällande poker?

• Är du intresserad av att ingå i valberedningen anmäl ditt intresse senast 28/2 – 2021 på svepofvalberedning@gmail.com. Märk mailet ”Valberedning”.