Vinn buy-in till Poker-SM Live Main Event 2021!

Jodå, det är sant! Och det är inte så svårt heller, förutsättningen är att du har Facebook, att du fyllt minst 21 år senast dagen för Main Event Poker-SM Live 2021 och följer dessa steg senast 10 april 2021 kl. 12.00:

1. Betala in avgiften för medlemskap 2021 till Svenska Pokerförbundet. Om du inte redan är medlem, blir du det här: www.svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/

2. Gilla Svenska Pokerförbundets Facebooksida, www.facebook.com/svepof/

3. Dela vårt inlägg om tävlingen (www.facebook.com/svepof/photos/a.402275289798696/5960250930667743/) på din Facebooksida, tagga Svenska Pokerförbundet och minst 5 av dina (poker)kompisar som du skulle vilja åka till Poker-SM Live 2021 med.

Enkelt va?

Har du gjort allt detta, kan du luta dig tillbaka och invänta klockslaget 18.00 den 10 april 2021. Då sker nämligen en livesändning på vår Facebooksida. Vinsten är personlig och kan ej överlåtas eller tas ut i kontanter. Vinnaren godkänner att vi på Svenska Pokerförbundet får använda oss utav vinnarens riktiga namn och bild i våra sociala medier.
Har du betalt din medlemsavgift innan tävlingen lades ut? Lugn, gör då vara steg 2 och 3 här ovan så deltar du också i tävlingen.

Lycka till!

Frågor? Kontakta oss via Facebook eller mail, info@svenskapokerforbundet.se