Årsmöte 2022

KALLELSE TILL ÅRSMÖTE 2022

Söndagen den 27 februari, 2022, kl. 15.00

P.G.A. rådande pandemi och begränsningen om allmänna sammankomster kommer årsmötet för Svenska Pokerförbundet även i år genomföras digitalt.

Svenska Pokerförbundet bjuder in till årsmöte söndagen den 27 februari. På grund av coronasituationen kommer det även i år hållas digitalt, i år via Zoom. För att säkra upp att röstningsprocessen går rätt till kommer vi använda oss av en rösträkningsapp, PerCap.
Så se till att fixa dessa program innan årsmötet!

Tidigare år har medlemmar som velat närvara på årsmötet kunnat lösa sitt medlemskap i samband med årsmötet. I år kommer det inte att vara möjligt, utan endast medlemmar som erlagt sin medlemsavgift samt anmält sig senast den 17/2 – 2022 kommer ges möjlighet att rösta under årsmötet.

Medlemmar som vill lämna in motioner skall senast den 7/2 – 2022 inkomma med dessa via email till info@svenskapokerforbundet.se. Märk ämnesraden med ”Motion”.

Vid frågor vänligen kontakta info@svenskapokerforbundet.se.

Har du glömt att förnya medlemskapet för 2022 så gör man det enklast via www.svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/ eller via appen Cardskipper.

Anmälan till det digitala årsmötet den 27/2, 2022, skall göras med e-post till: info@svenskapokerforbundet.se

I anmälan behöver vi för- och efternamn samt fullständigt personnummer då röstningen görs via en rösträkningsapp där bankid med största sannolikhet kommer behövas. I samband med detta godkänner man enligt GDPR-lagen att Svenska Pokerförbundet samlar in dessa uppgifter.

Anmälan skall vara oss tillhanda senast den 17/2 2022.

Alla handlingar kommer presenteras här på hemsidan senast 17/2 2022

INFORMATION FRÅN VALBEREDNINGEN
Vill du vara delaktig av att påverka situationen för svenska pokerspelare, arbeta för pokerns framtid för svenskar, arbeta för en hållbar spelmarknad gällande poker?

Anmäl dig själv eller någon annan till valberedningen, svepofvalberedning@gmail.com.