SvePofs rankingserie med addat paket, värde €1300!

I samarbete med Coolbet och Pokerlistings drar Svenska Pokerförbundet igång en rankingserie för sina medlemmar under december/januari med final 1 februari!

De fyra deltävlingarna går av stapeln 21/12, 2/1, 16/1 och 30/1. Klockslaget är 20.00, latereg ca 1h, och turneringen kostar €10. Man får göra en rebuy under lateregperioden, därefter en addon.
Varje turnering har en garanti på €500!

De 18 bäst rankade spelarna gör upp om ett paket till SM eller Coolbet Open, värde €1300! Även här är det inköp på €10, freezeout. 1 februari, kl. 20.00 spelas finalen.

På Pokerlistings hemsida, www.pokerlistings.se, kan ni läsa vad herrarna Svedin (SvePof), Altikardes (Pokerlistings) och Lundmark (Coolbet) har att säga om denna rankingserie. Där kan man även läsa om hur det fungerar med rankingen, hur bra man ligger till på listan mm.
Pokerlistings streamar självklart alla turneringar på www.twitch.tv/pokerlistings_sverige!
Coolbet hittar du på www.coolbet.com/sv/poker.

Vi kommer även lotta ut SvePofmerch till ett gäng medlemmmar!

OBS! För att kunna vinna paketet ska du vara betalande medlem för 2024 innan sista deltävlingen den 30 januari 2024! För att vinna merchen ska du vara medlem vid utlottningstillfället.

Är du inte redan medlem 2024, blir du det enkelt här: www.svenskapokerforbundet.se/bli-medlem/

Frågor? Maila oss på medlem@svenskapokerforbundet.se!

Lycka till!