Svenska Pokerförbundet fyller 20 år!

I år fyller den ideella föreningen Svepof 20 år och det firar vi tillsammans med våra medlemmar!

Som en del av Svenska Pokerförbundet kommer våra medlemmar att få ta del utav bra online turneringar, tävlingar, give-aways och andra kampanjer under Poker-SM Live i Bratislava hela vägen till nästa årsmöte.

Du som medlem kommer också att få se mer av förbundet än tidigare, vi kommer att ta debatten om pokerns plats i lagstiftningen där den nyligen publicerade utredningen av Spelinspektionen och diverse politikers utspel om rådande spelklimat fortfarande förringar gräsrotspokerns och fritidsspelaren existens.

Vi kommer att uppdatera medlemmarna om genomförda initiativ på månadsbasis via uppdateringar på vår hemsida och bjuda in till digitala möten där medlemmar kan ta upp frågor som berör verksamheten.

Var med och påverka förbundet och stärk svensk poker – bli medlem!

Vi börjar festligheterna med att på bemärkelsedagen, 17/5, anordna en online turnering med en av våra mest lojala partners:

Först ut blir Paf som varit en långvarig partner till Svenska Pokerförbundet och svensk poker i allmänhet.
Den välkände, respekterade profilen och den SM-mästaren Ola Brandborn som länge jobbat på Paf säger så här om samarbetet med Svepof:

Som alltid är vi redo att ställa upp med det vi kan, vi har alltid tyckt att Svepof fyller en viktig funktion för gräsrotspokern och behovet för en ideell förening som verkar för pokern har nog aldrig varit större än nu i och med stundande förändringar inom spellandskapet i Sverige.
Kan vi ge för att Svepof och dess medlemmar ska få gör vi det!

Vi tackar för det Ola och Paf, mycket uppskattat!

Turneringsfakta:
17/5 20.00
Buy-in €5, R + AO
€1600 paket GTD:
-4 nätter för 2p inkl. frukost, Crowne Plaza Bratislava
-1 inköp till Poker-SM Main Event
-1 inköp till Svepof 20! turnering på plats i Bratislava
-Exklusiv SM Merch

Livestream med give aways utlovas, håll utkik i våra kanaler efter mer info!

Väl mött!

Svenska Pokerförbundet